دادستانی ری: عامل شرارت و نزاع دسته جمعی در اتوبان آوینی بازداشت شد-راهبرد معاصر

دادستانی ری: عامل شرارت و نزاع دسته جمعی در اتوبان آوینی بازداشت شد

دادستان شهرستان ری گفت: عامل شرارت و متهم ردیف اول نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در اتوبان شهید آوینی شهر ری با صدور قرار بازداشت موقت بازداشت و روانه زندان شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مهدی رحیمی عصر چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این خبر اظهار داشت: هشتم خرداد جاری گزارشی از مرجع انتظامی مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد منتهی به جراحات شدید جسمانی یکی از شهروندان در منطقه بزرگراه شهید آوینی اعلام گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه در فضای مجازی نیز فیلم نزاع دسته جمعی انتشار پیدا کرده بود، موضوع با دستور ویژه از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به شعبه پنجم بازپرسی این دادسرا ارجاع و با توجه به ادله موجود از سوی بازپرس دستور دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: متهم ردیف اول در ۲۲ خرداد پس از دستگیری با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار ضابطان دادگستری قرار گرفته است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در برخورد قاطع و قانونی با اشخاصی که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند، هیچگونه اغماضی قائل نمی‌شود و دستورات ویژه‌ای را در این خصوص به ضابطان دادگستری صادر کرده است.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده